• (2000 to 2014) University of Baghdad
• (2017 – 2022) Al-Rashid College
• (2023 - ) Al-Mansour University College
• 7/2005
Bachelor of Business Administration / University of Baghdad
• 3/7/2008
Master of Business Administration / University of Baghdad
The core message: Evaluating the quality of services according to the currencies of knowledge management and customer relationship management
• January 31, 2013
Doctorate in Business Administration / Marketing Management / University of Baghdad
Amman thesis: The implications of dynamic balance on marketing performance through customer relationship management
• Research
• statistical analysis
• (Computer) Word, Excel
عنوان البحث / العدد / المجلد
1 The Requirements Of Total Quality Management In Iraqi Sports Clubs And Their Reflection On Outstanding Performance, Bilal .J. Al-Qaysi
Sci.Int.(Lahore),30 (6),807-818, 2018
ISSN 1013-5316;CODEN: SINTE 8
2018
2 The effect of guerrilla marketing advertising on consumer purchasing behavior 2023
3 Technology Management for Supply Chain in Sports Clubs Iraqi and Its Reflection on the Excellence Performance,Bilal .J. Al-Qaysi1
Int. J Sup. Chain. Mgt
Vol. 8, No. 1, February 2019 2019
4 The Customer’s Realization of the Service quality provided by life insurance companies in Baghdad
Opcion, Aٌo 35, N؛ 89 (2019):2899-2921
ISSN 1012-1587/ISSNe: 2477-9385 2019
5 The Impact of Knowledge Processes and Customer Relationship Management (CRM) on Services Quality along Supply Chain, Bilal .J. Al-Qaysi1
Int. J Sup. Chain. Mgt
Vol. 8, No. 1, February 2019 2019
6 Sustainable value to the customer through the relationship between quality and marketing
Opcion, Aٌo 35, N؛ 34 (2018):2899-2921
ISSN 1012-1587/ISSNe: 2477-9385 2018
7 The Relationship between Strategy and Information Systems and Their Impact on Achieving Sustainable Competitive Advantage in Supply Chain- A Survey Study on Samples from Iraqi Industrial Companies
Dr. Bilal .J. Al- Qaysi
Int. J Sup. Chain. Mgt
Vol. 8, No. 1, February 2019 2019
8 The Influence Of Absence Of Students On The Quality Of Performance In Tests And Exams
Bilal .J. AlQaysi2
Opcion, Aٌo 35, Especial N؛ 21 (2019):2899-2921
ISSN 1012-1587/ISSNe: 2477-9385 2019
9 The Role of Marketing in Achieving Marketing Excellence to Customer Relationship Management, Bilal Jasim Al-Qaysi,
JXAT, Volume XII, Issue III, March 2020. 2020
10 Relationship Marketing and Supply Chain policy in Enhancing the Customer Value in the Telecommunication Sector, Bilal .J. Al-Qaysi2
Int. J Sup. Chain. Mgt Vol. 8, No. 1, February 2019 2019
11 The role of storytelling marketing in the customer's choice of the trademark of telecom companies in Iraq
2021
12 The role of the marketing mix in achieving marketing excellence to Customer Relationship Management
2022
13 قياس جودة الخدمة المدركة في الجامعات الحكومية والخاصة وأثرها على رضا الطالب - بحث تجريبي على عدد من الجامعات الحكومية والخاصة في بغداد
المؤتمر العربي الدولي التاسع لضمان الجودة
IACQA’ لضمان جودة التعليم العالي 2019
جمهورية لبنان 2019
13 تقييم الاغتراب الوظيفي ، الرضا الوظيفي، العدالة التنظيمية، دوران العمل لدى اساتذة الكليات الاهلية وانعكاسه على الاداء المتميز
المؤتمر الدولي الحادي عشر (كربلاء)
2019
14 أثر التدريب في تحسين أداء العاملين دراسة استطلاعية لأراء عينة من المديرين في بعض الشركات الصناعية العراقية
المؤتمر العلمي الدولي السنوي الرابع لجمعية ادارة الاعمال العلمية العراقية. 2020
15 مشاركة في مسابقة وسام دولي ذهبي / فرنسا 2019
16 تحقيق متطلبات الرقابة الادارية على وفق ممارسات ادارة الموارد البشرية بحث ميداني في مكاتب المفتشين العامين لعدد من الوزارات العراقية
17 التسويق السياسي وإدارة الحملات الانتخابية
18 أثر الرصد البيئي والثقافة الداعمة في الإبداع التنظيمي
19 دور التوازن الديناميكي في الاداء التسويقي
20 أثر السمات القيادية في النجاح ألمنظمي
21 القيادة التحويلية ودورها في تعزيز والرضا الوظيفي
Transformational leadership and its role in the promotion and job satisfaction
22 Evaluate services quality throughout the knowledge process and the customer relationship management
poland
23 Dialectical relationship between The business strategy and information systems for achieving Sustainable Competitive Advantage- A prospective study in a Sample of industrial companies of Iraq poland
24 صياغة ستراتيجية إدارة علاقات الزبون عبر تحقيق العلاقة بين الذكاء الإستراتيجي والذكاء التنظيمي
International Chief Auditor Certificate from the British organization IRCA
• International internal quality auditor certificate
• ISO 9001/2008 certificate for educational institutions
• ISO 9001/2015 certificate for educational institutions
• He received an international medal from the French Society 2019